ایتنا - کتاب جدیدی که از بیوگرافی ایلان ماسک روز سهشنبه به قلم والتر آیزاکسون منتشر شد، حاوی نکات جالبی از زندگی و دیدگاههای ثروتمندترین مرد جهان است.
ایتنا - شرکت ایکس ایلان ماسک از کالیفرنیا بر سر قانونی شکایت کرد که مقررات شفافیت جدید برای شرکتهای شبکه اجتماعی تعیین کرده و آنها را ملزم میکند سیاستهایشان برای کنترل اطلاعات غلط، اذیت و آزار، نفرت پراکنی ...
ایتنا - این میلیاردر ادعا میکند که اتحادیه ضدافترا به او و رسانه اجتماعی اکس افترای یهودیستیزی وارد کرده و باعث از دست رفتن درآمد تبلیغاتیاش شده است.
ایتنا - شبکه اجتماعی «ایکس» که پیش از این با نام توئیتر شناخته میشد در یک پرونده قضایی در آمریکا به کمک به عربستان سعودی برای نقض حقوق بشر متهم شده است.
ایتنا - شبکه اجتماعی ایکس که تاچندی قبل به اسم توئیتر فعال بود، به دنبال جمع آوری داده های بیومتریک عمومی و نیز اطلاعات مربوط به شغل و آموزش کاربران برای ارتقای هوش مصنوعی خود است.
ایتنا - ماسک پس از تغییر برند «توییتر» به «ایکس»، اعلام کرد که این پلتفرم را به سوپر اپلیکیشنی تبدیل خواهد کرد که مجموعه ای از خدمات، از پیام رسانی تا شبکه اجتماعی و پرداخت های نقطه به نقطه را عرضه می کند.
ایتنا - مقررات جدید اتحادیه اروپا شرکتهایی مانند فیسبوک، ایکس، تیکتاک و سیایر پلتفرمها را ملزم میکند بر محتوای منتشر شده در پلتفرم خود نظارت جدی کنند. در صورت انتشار محتوای "غیرقانونی" جریمه بالایی در انتظار ...
ایتنا - ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی «ایکس» یا توییتر قدیم، قصد دارد در نحوه ظاهر شدن لینکهای خبری در این پلتفرم اجتماعی تغییراتی را اعمال کند؛ اقدامی که به طور بالقوه میتواند توانایی ناشران اخبار را برای جذب ...
ایتنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسدود شدن دسترسی یه برخی سایتهای اینترنتی گفت: در ابتدا که اینترنت آمد، بسیاری از سایتها را بستیم و فیلتر کردیم اما امروز باید در این اقدام ...
ایتنا - ایلان ماسک در یک تصمیم احتمالا کوتهنگرانه دیگر میگوید توییتر بهزودی قابلیت مسدود کردن افراد را - به استثنای پیامهای مستقیم - حذف خواهد کرد.
ایتنا - دادههای جدید نشان میدهد که بیش از نیمی از محققان دانشمند که از توییتر استفاده میکنند، مدت زمان استفاده از این پلتفرم را کاهش داده یا به طور کل، از آن خارج شدهاند.
ایتنا - توییتر که بهتازگی به «ایکس» تغییر نام داده است، اکنون پیامها را براساس تعداد لایک (پسند) مرتب میکند و از رویکرد پیشین این بستر مجازی که آنها را به ترتیب زمان ارسال نشان میداد، فاصله میگیرد.
ایتنا - دو شرکت تجاری اعلام کردند به دلیل قرار گرفتن تبلیغاتشان در کنار پیامهای طرفدار نازیها در توییتر، همکاری خود را با این پلتفرم به حالت تعلیق در میآورند.